تعمیرات پکیج بوتان

تعمیرات پکیج بوتان

77619805 _ 09125447249

قطعات اصلی و طرز کار انها

این دستگاه بر اساس اخرین تکنولژی اروپا طراحی و ساخته شده است. برای حفظ عملکرد عالی و در بهترین کیفیت تمام قطعات مهم و اصلی از تامین کنندگان و سازندگان معتبر جهانی تهیه شده است. بر اساس ساختار و نحوه عملکرد شوفاژ دیواری. ما این دستگاه را به 4 زیر گروه مختلف تقسیم میکنیم : سیستم شعله وحرارت رسانی – سیستم اب و گردش ان- و سیستم ایمنی و سیستم اتوماتیک.

  1. سیستم شعله و حرارت رسانی : شامل شیربرقی گازی – مشعل – مبدل اصلی – فن مکنده و دودکش دوجداره
  2. سیستم اب وگردش ان :پمپ- مبدل ثانویه – شیر سه طرفه – سنسور فشار اب- حسگر جریان اب و شیر پرکن
  3. سیستم ایمنی : شامل سنسورهای ntc گرمایش و ابگرم بهداشتی – کلید حرارتی 95 درجه- کلید فشار اب- شیر اطمینان – اتوونت یا هواگیری اتوماتیک-منبع انبساط- شیربای پاس اتوماتیک- جرقه زنی اتوماتیک- کلید فشار اب
  4. سیستم اتوماتیک : شامل برد کنترول و برد نمایشگر

شیر برقی گاز

این قطعه مهمترین قطعه دستگاه پکیج میباشد و برق و گاز در ان دخالت دارند.
این قطعه پیچیده بر اساس مقدار گرمای مورد نیاز اب گرم مصرفی یا گرمایش محیط قابل تنظیم میباشد و خود نیز بطور اتوماتیک بر اساس درجه تنظیم شده مقدار ارتفاع شعله را تنظیم میکند.

مشعل

مشعل قسمتی از پکیج است که شعله روی ان تشکیل شده و باعث داغ شدن اب جاری در مبدل میگردد. شکل و طراحی پره های ان بگونه ای است که باعث توزیع یکنواخت گاز و در نتیجه شعله در سطح ان میگردد. وجه فوقانی پره های ان از ورق استیل میباشد تا عمر طولانی تری را برای ان بوجود اورد. طراحی اتاقک احتراق نیز بگونه ای است که محصولات احتراق با حداقل حرارت ممکن به خارج هدایت شوند.

مبدل اصلی

مبدل قطعه ای است که حرارت ناشی از شعله های مشعل را به اب سیستم مدار بسته خود انتقال میدهد. برای افزایش بازده ای انتقال حرارت از پره های نازکی که با لوله های اب مبدل تماس کامل دارند استفاده میگردد.